Pusterummet – musik og bibelfortælling for børn fra 3-6 år

Til Pusterummet runder vi dagen af med en rolig stund i kirken sammen med de mindste børn og deres familier.

Vi synger salmer, som organisten spiller på orgel og klaver, og dagens bibelfortælling vælger præsten ud fra et tema, som optager børn i alderen 3-6 år. Fortællingen kan fx handle om, hvad det betyder at have en god ven eller om at håbe på noget godt.

Vi slutter af med fadervor og velsignelse.

Det praktiske

Vi byder velkommen kl. 16.15, men vores organist spiller rolig musik fra kl. 16.00 - så kom endelig og nyd det smukke og rolige kirkerum.

Kl. 16.45 siger vi tak for i dag og ønsker god aften med en lille gavepose til børnene.

Har du set vores video om Pusterummet?

Det er en helt særlig oplevelse for børnene at være med til Pusterummet. I vores video kan du få et indblik i, hvad vi laver, og hvilke tanker der ligger bag Pusterummet.

Kommende datoer for Pusterummet