Sorggruppe for voksne, som har mistet

Når vi mister et menneske, vi holder af, kan tabet være ubærligt for den, der er tilbage. Selvom man har andre nære at dele sorgen med, kan det være en hjælp at kunne dele sin sorg med andre, der har oplevet at miste.

Sorggruppen er for voksne, der har mistet en ægtefælle, partner eller anden nærtstående og er et trygt frirum med plads til at fortælle og dele, hvad der fylder og ligger på sinde.

Gruppen varetages af sognepræst Pia Nordin Christensen og frivillig sorggruppeleder Astrid Schjødt Pedersen. Har du spørgsmål eller ønsker at tilmelde dig, kontakt Astrid Schjødt Pedersen, telefon 2023 8907 eller mail astridspedersen@hotmail.com

Bemærk: der er begrænset antal pladser i gruppen.

Hvornår mødes vi?

Næste sorggruppeforløb begynder torsdag 8. februar 2024 (oprindeligt 18. januar 2024) kl. 10.00-13.00 og slutter torsdag 22. august 2024.

Datoerne er som følger: 8. februar, 14. marts, 11. april, 23. maj, 20. juni og 22. august.

Du kan tilmelde dig gruppen ved at kontakte Astrid Schjødt Pedersen, telefon 2023 8907 eller mail astridspedersen@hotmail.com.

Hvad kommer der til at ske?

Vi mødes i Menighedshuset, Pile Allé 3, 2000 Frederiksberg på 2. sal til kaffe og te.
Kl. 12.00-12.15 er vi til en kort andagt i kirken, hvorefter vi spiser frokost sammen.